Joulu tekee taas tuloaan ja on niin tohinan aika, etten ole hetkeen kerennyt päivittelemään tänne blogiini. On todella ollut touhua lasten kanssa, minä kun olen niin lapsirakas ihminen, että kulutan kaiken aikani heidän rakkaiden murujeni kanssa. Tulin kuitenkin nyt kertomaan jostain ihan muusta kuin rakkaudestani lapsiini. Nimittäin minun tarinaani piilareiden käyttäjänä ja kuluttajana.

 

Mitenhän se muuttaa minua, kun joudun nyt ottamaan käyttöön silmälasit”, mietin ala-asteikäisenä tyttönä. Tuntui ihmeelliseltä alkaa katsella ”lasin” lävitse ja ihmeellinen kehikko silmillä. Silmälasit olivat muuten ihan mukavat käyttää, mutta kun halusin urheilla, olivat ne aina tiellä.

 

Joskus kuitenkin erehdyin katsomaan itseäni peilistä ilman laseja ja mieleeni välähti, että olenhan paljon fiksumman näköinen ilman noita silmälaseja. Siinä minä tutkiskelin itseäni peilistä ja aloin yläasteiässä haaveilemaan piilareista, ihan oikeista piilolinsseistä. Ei muuta kuin tuumasta toimeen ja siitä lähtien olen käyttänyt aina ja vain piilareita!

 

Tulevathan ne suunnilleen samanhintaisiksikin kuin silmälasit, jos osaa oikeasta paikasta ostaa. Liikkeestä ostettuna piilarit ovat huomattavasti kalliimmat kuin netistä. Netistäkin löytyy monen hintaisia.

 

projekti.jpg

 

Itse ostan aina piilarini piilareita.com – sivuston kautta. Sieltä löytyy eri piilareita myyvät verkkokaupat sekä toimitusajat ja toimitusmaksut. Mikä parhainta, sieltä löytää halvimmat piilarit, nimittäin voimassa olevat alennuskoodit! Tilailenkin vähän eri sivustoilta, jonne nyt sattuu olemaan parhaat alennuskoodit.

 

Käytössäni on ollut jo melko pitkään Air optixin piilarit.Olen todennut ne todella hyväksi. Minun on helppo urheillut nyt ja nautin siitä, etteivät ihmiset tiedä minulla edes olevan huono näkö saati, että käytän edes piilareita. Ne ovatkin kirjaimellisesti piilolinssit! Olen kuitenkin välillä miettinyt ihan vaihtelun vuoksi merkin vaihtoa. Kokeilisinko tällä kertaa vaikka Biofinityn tuotteita, sillä olen kuullut niistä todella hyvää. Eräs ystäväni kertoi niiden olevan hänelle aivan ykkösvaihtoehdot!

 

Kurkkasin tämän hetken aleja niin kyllähän tuolla oli heti piilaritnetistä sivustolla kaikista tuotteista alennusta 30% sekä ilmainen toimitus. Aika huikeat alennukset vai mitä mieltä olette?

Tuolta piilareita.com sivulta löytyy myös kattava tietopaketti piilareiden valinnasta ja käytöstä sekä mielettömät määrät eri piilarimerkkejä. Helppoa, kun yhdeltä sivulta löytyy ne netin ihmeellsien maailman vaihtoehdot ja ei tarvitse kuluttaa kallisarvoista aikaa tuohon shoppailuun sen enempää!